Vartotojas:  Slaptažodis:   Pamiršai slaptažodį?

„JCDecaux” tapo pimaujančia lauko reklamos bendrove pasaulyje

 

„JCDecaux Group S.A." įtvirtino lyderio pozicijas ir 2010 metais tapo pirmaujančia lauko reklamos bendrove visame pasaulyje. 2010 m. įmonės apyvarta siekė 2,350 mlrd. eurų. Šiandien įmonė veikia 56 pasaulio šalyse ir valdo 1,040,600 reklamos plokštumų, iš kurių virš 3,500 - Lietuvos miestuose.

Kompanijos valdybos pirmininko Jean-Charles Decaux teigimu, puikūs praėjusių metų rezultatai rodo ne tik „JCDecaux" profesionalumą, bet taip pat ir vis augantį šios reklamos priemonės populiarumą bei jos įtaką visai reklamos industrijai:

„Visa tai prasidėjo dar 1964 metais, kai įmonės įkūrėjas Jean-Claude Decaux pastatė pirmuosius transporto paviljonus Lijono mieste remiantis vien tik vizija, kad reklamos statiniai gali tarnauti visam miestui ir būti finansuojami tik iš reklamos pajamų. Po 46 metų mes matome, kad ši idėja užvaldė visą pasaulį. Niekada nesiekėme tiesiog tapti didžiausia įmone savo srityje, tačiau tikime, jog nuosekliu darbu pasiekta lyderio pozicija pasaulinėje lauko reklamos rinkoje atspindi mūsų komandos atsidavimą, profesionalumą bei išskirtinę paslaugų kokybę, kuria visame pasaulyje kasmet pasitikti vis daugiau reklamos užsakovų ir agentūrų", - sako J.C.Decaux.

"Esame dėkingi visiems savo partneriams - vietos valdžios institucijoms, transporto bendrovėms, privačių pastatų savininkams, reklamos užsakovams ir agentūroms už partneriškumą ir bendradarbiavimą. Be Jūsų šitie rezultatai būtų tiesiog neįmanomi".