Vartotojas:  Slaptažodis:   Pamiršai slaptažodį?

"Outdoor Impact" tyrimas tampa lauko reklamos standartu

„Outdoor Impact" tyrimas tampa lauko reklamos industrijos standartu.

Dvi pirmaujančios lauko reklamos bendrovės Baltijos šalių regione - „JCDecaux Lietuva" ir „Clear Channel" oficialiai susitarė bendradarbiauti įgyvendinant „Outdoor Impact" tyrimą, kuris pakeis lauko reklamos supratimą ir pirkimą visame regione. „Outdoor Impact" pratęsia geriausias Skandinavijos rinkų tradicijas ir remiasi patirtimi šiose rinkose, nes tyrimai Norvegijoje, Švedijoje bei Suomijoje taip pat buvo įgyvendinti bendradarbiaujant abiems įmonėms ir kitiems rinkos dalyviams, kas leido sutaupyti tyrimo kaštus bei pakelti pačio tyrimo svarbą kaip standarto, priimto ir pripažinto pačios lauko reklamos industrijos dalyvių.

Kelionių tyrimas prasidėjo.

Kelionių tyrimas, kurio tikslas - išsiaiškinti, kaip žmonės keliauja 3 Baltijos šalių sostinėse, ką tik prasidėjo. Klausimynas šiam tyrimui atlikti buvo sukurtas bendradarbiaujant „Clear Channel", „JCDecaux Lietuva" bei techniniam tyrimo komitetui. Tyrimą vykdyti gegužės mėnesį buvo pasirinkta dėl to, kad žmonių judėjimo miestuose dar neįtakoja sezoniniai pokyčiai (tokie, kaip šventiniai periodai, atostogos ir panašiai). Visose 3 šalyse tyrimą atlieka nepriklausoma tyrimų bendrovė „Factum Group".

PSS programa gauta, vyksta reklamos plokštumų aprašymas

Abi įmonės gavo „PSS - Photo survey system" programą, kurios pagalba aprašo kiekvieną savo reklamos plokštumą. Vėliau abi duomenų bazės bus perduotos konsultantams, vykdantiems „OutdoorImpact" projektą, kad jie sukurtų bendrą duomenų bazę, kuria galės naudotis reklamos pirkėjai.

Baltijos regione jau galima gauti atsakymus į klausimus, susijusius su lauko reklamos auditorija.

Nepaisant to, kad tyrimas dar neatliktas, tačiau rinkos dalyviai, aktyviai dalyvaujantys tyrime, jau šiandien gali pateikti daugiau informacijos, susijusios su lauko reklamos kampanijų efektyvumu. Ši informacija yra gauta iš tokių pat tyrimų, atliktų Skandinavijos šalyse. Auditorija, o ne reklamos plokštumos jau šiandien tampa lauko reklamos valiuta.

Mes taip pat norėtume pabrėžti, kad „durys yra atviros" ir kiti rinkos dalyviai gali prisijungti prie mūsų vykdomo tyrimo.

Daugiau informacijos:

"Clear Channel"                       Everita Usacka                     everita.usacka@clearchannel.lv

"JCDecaux"                            Vadimas Komarskis              vadimas.komarskis@jcdecaux.lt