Vartotojas:  Slaptažodis:   Pamiršai slaptažodį?

Socialinė reklama lauke

2016 m. pradžioje sėkmingai startavo "Aš ne daunas, aš - žmogus" socialinė reklama „JCDecaux Lietuva" mažojo formato statiniuose. Kampanija patraukė

žmonių dėmesį ne tik šešiuose Lietuvos miestuose (Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Panevėžyje bei Alytuje), bet ir virtualioje erdvėje.

Norime pasidalinti šios kampanijos sėkme. Pirma, nustatytas problemos mastas, 8 iš 10 žmonių buvo susidūrę su situacija, kai piktinantis žmogaus elgesiu jis
vadinamas žargonu daunas, nors jis ir neturi Dauno sindromo. Net 71% respondentų pastebėjo "Aš ne daunas, aš - žmogus" lauko reklamą. Tai galėjo lemti
ne tik aiškus, ryškus maketas, bet ir stipri, priverčianti susimąstyti žinutė. Tyrimu taip pat nustatyta, jog socialinė reklama lauke nepaliko abejingų bei

privertė susimąstyti apie socialines problemas, padėjo keisti tiek žmonių nuostatas, tiek elgesį.

Kviečiame sužinoti daugiau apie šią socialinę kampaniją tyrimo rezultatų santraukoje kurią galite parsisiųsti čia. Susidomėjus ar turint klausimų, prašome

kreiptis į Jūsų projektų vadovą.